מהירות אתרי אינטרנט וההקשר לקידום אתרים

מהירות אתרי אינטרנט

מאמר זה מספק את כל מה שאתה צריך לדעת על אופטימיזציה של מהירות האתר וכיצד לשפר את ביצועי האתר שלך.

למד את הפרטים הקטנים של מהירות האתר כולל מה זה, כיצד הוא נמדד, היכן יש להגדיר את הסרגל הנוכחי וכיצד לייעל את האתר שלך כדי להפוך אותו למהיר יותר. 

ייתכן שתרצה לעקוב אחר המדריך שלנו להגברת המהירות של אתרי האינטרנט שלך וכלי מיטוב האתרים. 

אנו מקווים שמאמר זה יעזור לך ללמוד כיצד לבצע בדיקת מהירות אתרים כראוי ואת הכלים הטובים ביותר לביצוע הבדיקה. 

בין אם עבור אתר וורדפרס ובין אם לאו, הוא יכסה כמה יסודות.

באיזה כלי כדאי להשתמש לבדיקת מהירות טעינת האתר

כדי לראות כמה זמן הטעינה מהיר או מהאתר שלך, אתה יכול להשתמש ב- Pingdoms  GTmetrix כדי לבדוק את זה בנקודות שרת שונות כדי לראות אם הוא מהיר או איטי יותר.

אם ישנם אלמנטים באתר שאתה צריך לתקן כדי לייעל את מהירות האתר שלך, הוא יפרט אותם בקישור שיראה לך כיצד לתקן אותם. 

גם אם הבוחן לא מספק לך קובץ מותאם לאתר, זה ייתן לך מושג היכן מושפעת מהירות האתר. בנוסף לGTMETRIX, שהוא הכלי הפופולארי כיום, יש גם את הכלי של גוגל  page speed insight שהיה עד לא מזמן פופולארי לא פחות. האינדיקציה של מטרקיס טובה יותר, בכל מקרה.

אני באופן אישי מעדיף את GTMETRIX, ושמעתי לא מעט מקדמי אתרים שמעדיפים את גוגל. 

לבדוק לך את האתר בחינם?

התקשרו/סמסו למס' 054-6803636 או השאירו פרטים:

כך נראה המטרקיס בפעולה (והופ, תוך כדי שורות אלה, אני רואה שינוי לרעה באתר שלי…)

מה שלא רואים בתמונה הוא את החלק התחתון, בו הכלי מספק את הנתונים שיש לשפר לפי קטלוג החומרה: High,Meduim,low.  ובעצם "קובע"או נכון יותר לומר ממליץ על סדר עדיפויות לתקלות.

GT METRIX

כך נראה ה-Page speed insghit של גוגל בפעולה.

גם גוגל מספקת אינדקציה דומה למטריקס, ומשקפת את הנתונים שמכבידים על טעינת אתר מהירה.

page speed insight

אחד היתרונות שבבדיקת מהירות טעינת הדף בזמנים שונים

היתרון בבידקת מהירות הטעינה של האתר מעניק אפשרות לקבל תמונה טובה יותר על ביצועי האתר שלכם כאשר התנועה משתנה באופן טבעי.

מהירויות עמוד אינטרנט מהירות מובילות לחוויית משתמש טובה יותר, ואילו מהירויות איטיות בדפי אינטרנט מובילות לחוויית משתמש גרועה.

לכן מותגים צריכים להשתמש במבחן מהירות של אתר כדי להפוך את מהירויות הטעינה למהירות ככל האפשר כדי למנוע אובדן תנועה והמרות לקוחות.

מהירות אתר בהקשר לקידום אתרים אורגני

גוגל סורקת את האתרים שהיא מאנדקסת במנוע החיפוש שלה על ידי קראוולר'ס (crawlers) שמכנים כיום כ"עכבישים".

חלק מאינטרס של מקדם אתרים הוא לחסוך לגוגל תקציב סריקה, כלומר לא להקשות על העכבישים לסרוק את האתרים שלנו או לבזבז עלינו יותר מידי זמן. דבר שנקרא תקציב סריקה (ארחיב במאמר בנפרד). 

בהקשר ל קידום אורגני בגוגל מהירות אתר היא מרכיב בלתי נפרד והשלישי בחשיבותו. 

אתרים איטיים לא יתקדמו למקומות הראשונים בגוגל. כמו כן, קיים קשר ישיר לחווית המשתמש באתר. טעינה איטית מביאה את הגולש לעבור הלאה לאתרים שמופיעים בתוצאות לשאילתה שלו. 

באופן כללי, אתר אינטרנט צריך להעלות עד מקסימום 3 שניות.

 

לפני שנהיה טכניים מדי

מהירות האתר היא מספר הבקשות שהאתר שלך מצרף מכמה עמודים באתר שלך.

אחד הדברים הראשונים שאתה רואה כשאתה מנהל אתר במכשיר נייד (למשל iPhone, iPad, iPod touch וכו') הוא הזמן שלוקח לך לטעון את הדף, או במילים אחרות מספר הבקשות שיש לך האתר. 

אם ברצונך ליישם את השיפור המומלצים לאתר יש לבצע אופטימיזציית קוד. 

ישנם כמה משתמשים אחרים – אשר בנוסף לאופטימיזציה של אתרי האינטרנט שלך, מספקים מדידות למהירויות האתר המשלימות אותם. 

ברגע שלוחצים על קישור באתר, מהירות האתר היא הזמן שלוקח לאתר להוריד, להציג בדפדפן ולהגיב לאינטראקציה של המשתמש.

מהירות טעינת העמוד מציינת כמה מהר נטען האתר מהשרת ומוצג בדפדפן שלך.

אם אתה מוצא שהאתר שלך נטען ביותר משלוש שניות, הגיע הזמן להבין דברים שיכולים להאט את מהירות האתר שלך ולשפר את הביצועים הכוללים.

קידום אתרים, מהירות אתר ו-גאורגרפיה(?)

ביצוע בדיקות מהירות טעינת עמודים במספר מיקומים גיאוגרפיים מועיל מכיוון שהוא מראה עד כמה CDN יכול לשפר את זמני הטעינה של האתר שלך.

שימו לב כי יתכנו הבדלים מסוימים בתוצאות כאשר האתר שלך פועל באזורים שונים בעולם, כגון ארצות הברית, קנדה או אירופה. 

אז כשאתם בודקים את מהירות האתר,  תרצו לוודא שהבדיקה נעשית על פי אותו מיקום גאוגרפי. מכיוון שרוב כלי הבדיקה הללו למהירות האתר פועלים בענן עם מהירויות אינטרנט מהירות יותר, כל בדיקה תציג תוצאות שונות במקצת.

תהיו עם היד על הדופק

בדיקות קבועות של מהירות האתר שלך הן אחת הדרכים הטובות ביותר לזהות צווארי בקבוק ולשפר את חווית המבקרים.

ישנם מספר כלים חינמיים שציינתי שיכולים לעזור לכם לבדוק ולהגביר את מהירות האתר, תשתמשו בהם. 

יישומים אלה מאפשרים לך לבדוק את מהירות האתרים שלכם  וכך גם ליישם טיפים אלה בכל אתר כדי לייעל את ביצועי האינטרנט.

 

לסיכום,

מהירות אתרי אינטרנט חשוב ובעל ערך רב במיוחד בהקשר של קידום אורגני וחווית משתמש.

יש לא מעט מאמרים על איך לשפר את מהירות האתר ולהיכנס לעובי הקורה יותר ויותר.

במידה ואין לכם מושג מה מבקשים מכם הכלים, פנו למתכנת וורדפרס או קוד (לפי המערכת עליה מבוסס האתר). המחירים אינם בשמיים, אך זה מאד תלוי בחומרת המצב.

זה בדיוק מה שאני הולך לעשות אחרי שגיליתי שהאתר שלי על 5.1S ….

אהבתם את המאמר? עזר לכם? שתפו אותו! (כפתורי שיתוף ליד הכותרת:))

להצעת מחיר מלאו את פרטיכם ונחזור בהקדם
אהבתם? שתפו לחבר!
מרום ענקימרום ענקי, מקדם אתרים משנת 2015, במגוון תחומים.
מרום ענקי, מקדם אתרים משנת 2015, מדבר בפתרונות במטרה להעניק בית דיגיטלי חם ומקצועי לבעלי עסקים ולקדם אותם לשפע כלכלי.

הצטרפו לעמוד הפייסבוק שלנו לפוסטים ממוקדים ועדכונים בעולם השיווק. כתובת המייל של מרום – [email protected]