קידום אתרים בנתניה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

תוכן עיניינים

אם אתם מחפשים קידום אתרים בנתניה או מקדם אתרים מהעיר, הגעתם למקום הנכון.

קידום אתרים בנתניה מתבצע בצורה מקצועית תוך הקשבה לצרכי הלקוח, מילות המפתח הרלוונטיות עבורו, ותוך הקדשה להנחיות של גוגל לבעלי אתרים.

מרום קידום אתרים מעניק שירותי קידום אתרים בפריסה ארצית, ביניהם גם בנתניה. בין השירותים שאני מספק הם: קידום אתרים אורגני בגוגל, שירותי בניית אתרים וכתיבת תוכן.

אז איך עובד קידום אתרים? כיצד התהליך מתבצע בפועל? למה צריך את זה?  כל התשובות.

שניה לפני שממשיכים: 

לאלו שמכירים קצת על עולם הדיגיטל, שמעו בעבר את המושג קידום אורגני (סביר שכן) – בלחיצה כאן, אני מפרט לכם, תכלס, למה לעשות קידום אתרים בנתניה, איתי.

אפשר גם להשאיר פנייה שאחזור אליכם – כאן

למה צריך קידום אתרים בנתניה

העיר נתניה נחשבת כאחת הערים המעניינות והמרתקות ביותר עם מעל ל- 200 אלף תושבים ועסקים שונים.

נכון להיום, העיר נתניה מכילה קרוב ל- 20 אלף עסקים, חלקם פיזיים, וחלקם דיגיטליים. בעקבות משבר הקורונה, הרבה מאוד עסקים הבינו שהאינטרנט הוא מקור הכנסה נאמן מאוד, ובעקבות זאת, הרבה מאוד עסקים התחילו להתקיים גם בזירה הדיגיטלית, להקים אתרי אינטרנט, ולפרסמם בגוגל.

אחד מהדרכים להתקיים ולהרוויח כסף הוא הקידום האורגני בתוצאות החיפוש, בדגש רב על מנוע החיפוש גוגל.

לבדוק לך את האתר בחינם?

התקשרו/סמסו למס' 054-6803636 או השאירו פרטים:

הנה כמה סיבות שיעניקו לכם את התשובה: "למה צריך קידום אתרים בכלל", ואת ההצדקה לשימוש

1. הכנסה נוספת מהאינטרנט

ישנם הרבה דרכים להרוויח מהאינטרנט, הדרך העיקרית והבולטת ביותר היא באמצעות הקמת אתר וקידומו ברשתות החברתיות ובתוצאות החיפוש האורגניות.

קידום בגוגל הוא קידום לטווח הארוך, מצריך השקעה כספית וזמן פנוי, והתמורה אשר מגיעה ממנו… משתלמת ורווחית מכל בחינה.

ישנם שני דרכים להרוויח כסף בקידום האורגני: קידום של אתר וחנות העסק, או קידום של נכס דיגיטלי.

2. אנשים מקליקים יותר על התוצאות האורגניות

ישנם שני דרכים לפרסם ולקדם בגוגל: הדרך הראשונה, היא באמצעות הפרסום הממומן. הדרך השנייה, היא באמצעות הקידום האורגני.

הקידום האורגני מניב אחוזי ההמרה וקליקים רבים יותר, ומאפשר לקבל חשיפה גדולה יותר מהממומן. בסופו של עניין, אנשים מבדילים בין פרסומת לבין תוצאה אורגנית, ולכן הסיכויים הרבים לקבלת עבודה היא באמצעות קידום האתר בתוצאות החיפוש האורגניות.

3. כולם נמצאים במנוע החיפוש גוגל

גם אם זה נשמע קלישאתי, בשנת 2021, כולם נמצאים באינטרנט. רכישות של מוצרים ושירותים פשוט נוחים ופשוטים יותר באינטרנט, זה נגיש לכולם מכל מקום, קל יותר, ומאפשר לצרכן ולמשתמש לחסום זמני המתנה מרובים.

בקיצור, זה מקצר תהליכים. לא קיים אדם שלא מכיר את מנוע החיפוש גוגל, וכמעט כולם משתמשים בו, צורכים את שירותיהם, ונהנים מהרכישות המקוונות.

4. החזר השקעה בטוח

החזר ההשקעה בערוץ האורגני הוא מאוד גבוהה ביחס לערוצים אחרים.

באופן הגיוני, נרצה להשקיע כסף על פרסום בתנאי שהפרסום יהיה מסוגל להחזיר את השקעתו – לטווח הקצר או הארוך.

בסופו של עניין, הקידום האורגני יעניק לנו החזר השקעה בטוח, ובתוספת רווחים משמעותיים לעסק.

איך עובד קידום אתרים בנתניה – מהו התהליך

ישנם כמה תהליכים שבהם מקדם האתרים פועל ומקדם את אתר הלקוח לדוגמא: יצירת קישורים, כתיבת תכנים מקצועיים, אופטימיזציה כללית לאתר, בדיקה וניתוח סטטיסטיקה, שיתופי פעולה, ועוד הרבה.

האפקטיביות והצלחת הקידום תלויה בהרבה מקרים: יכולת המקדם, שיתוף הפעולה עם הלקוח, כמות השעות החודשיות על האתר, קשרים ושיתופי פעולה, מידת התחרות והאגרסיביות מצד המתחרים, וכו' וכו'.

אז איך עובד קידום אתרים בנתניה? מהו התהליך מא' ועד ת'?

1. פגישה אחד על אחד להכרת העסק

בתחילה, בהתעניינות לקוח בשירותי קידום, אני לרוב (בימים ללא קורונה) מגיע לבית העסק לצורך הפגישה, מסביר אודות קידום האתרים, מהו התהליך, האפקטיביות בדבר, תיאום ציפיות ועוד. בנוסף, במהלך הפגישה, נבין מהו העסק, מהם השירותים החיוניים, באיזה מילות מפתח העסק יהיה רלוונטי בהם, וחתימת חוזה התקשרות.

2. התחלת עבודה: מחקר מילות מפתח

חלק בלתי נפרד מהעבודה, והדבר החשוב ביותר, הוא הבנת מורכבות העסק, אילו מילות מפתח רלוונטיות עבור תחומי הפעילות.

לשם כך, ובעקבות המצב, מרום יבצע מחקרים רבים, ביניהם: מחקר מילות מפתח, ומחקר מתחרים. זהו השלב הראשוני, אנחנו עדיין נמצאים בחיתולים, מכאן הקידום יתבצע על בסיס מחקר המתחרים ומילות המפתח.

3. כתיבת תכנים והקמת עמודים

לאחר שבידינו מחקר מילות המפתח אודות האתר, כעת הגיע הזמן לכתוב את התכנים, להקים את עמודי השירות עבור מילות המפתח שנרצה לקדם, ולהחליט על אסטרטגיית התוכן הפנימית באתר.

בתהליך זה, אני לוקח בחשבון משתנים רבים, שאלות שהגולשים יכולים לשאול, ולהכיל בכל עמוד גם מילות מפתח קשורות, לדוגמא: אם הביטוי העיקרי הוא טכנאי מזגנים בחיפה, נקדם בעמוד גם מילות קשורות כמו – טכנאי מזגנים בחיפה והסביבה, טכנאי מזגנים מקצועי בחיפה, טכנאי מזגנים בחיפה עד הבית, ועוד ועוד.

4. אופטימיזציה לאתר

אופטימיזציה לאתר כוללת: שימוש בתמונות בנפחים קטנים, העלאת מהירות האתר, אופטימיזציה של תוכן ותגיות SEO בעמודים הרלוונטיים, שימוש בתיאורים וכותרות מזמינות, ועוד הרבה.

אופטימיזציה מאפשרת לדרג ולקדם את מילת המפתח עם בוסט רציני, מעניקה לאתר דירוג גבוהה יותר, והשפעה רצינית במילות המפתח שנבחרו.

5. יצירת פרופיל קישורים וסמכות אתר

באתרים חדשים, הפעולה הראשונה שנצטרך לעשות, הוא להוכיח לגוגל שמדובר באתר סמכותי. לשם כך, נצטרך להוציא קישורים מאתרים סמכותיים. לאחר מכן, בעבודה השוטפת והחודשית, ניצור לאתר קישורים מגוונים וחזקים הכוללים מילות ביטוי רלוונטיות, שימוש בכתובות URL, ועוד.

אלה הם השלבים שמקדמי אתרים כמוני מבצעים בתחילת העבודה והחודשים הראשונים עם הלקוח. בנוסף, בכל שלב כל שהוא, ישנם תת שלבים שמחולקים לפי התקדמות האתר בתוצאות החיפוש.

חלק בלתי נפרד מהשלבים הוא אסטרטגיית קידום ותוכן, שהיא עשויה להשתנות בהתאם לתגובת האתר בגוגל. קידום אורגני ישרת אתכם בהצלחה, יחזיר את ההשקעה, ויעניק רווחיים משמעותיים בכל חודש.

למה לבחור דווקא במרום לקידום אתרים בנתניה

כאשר אתם בוחרים מקדם אתרים, אתם בוחרים פרטנר שמלווה אתכם בתהליכי השיווק האינטרנטי, וכדאי לבחור בפרטנר שיביא לכם תוצאות, שיעניק לכם שקט נפשי, ושידאג שכל מערך השיווק יעבוד בצורה נכונה.

הדבר היחיד שאני מציע הוא לקדם את האתר שלכם, תוך כדי שקיפות מלאה (אין דוחות עם נתוני חרטא וכאלה..הכל בשפה פשוטה), זמינות (אין משרד שצריך להתקשר אליו ולהמתין וכל זה, הנייד שלי זמין ללקוחות שלי), מחיר, מן הסתם, משלמים רק על עבודה! (לא משלמים על עובדים, קפסולות קפה של המשרד, ציוד משרדי לכל יושביו וכו'). 

בקיצור, פרילנסר (מורשה), בעל ניסיון ומקדם אתרים בארץ ובחו"ל (ארה"ב,קנדה בעיקר) שאוהב ונשען על מתן פתרונות דיגיטליים לעסקים קטנים ובנינוניים, לשפע והצלחה. 

קדימה, בואו לעשות יחד איתי קידום אורגני לאתר שלכם.

השאירו פרטים בטופס או התקשרו למס'הטלפון שמופיע בו, ונדבר על קידום האתר שלכם! 

עוד מהבלוג לקידום אתרים

תוכן לאתרי אינטרנט
כתיבת תוכן

חשיבות התוכן לאתרי אינטרנט

במאמר זה נדון בחשיבות התוכן לקידום אתרים, חשיבות התוכן באופן כללי ואיך תוכן איכותי יכול להעלות את אחוזי ההמרה מהאתר שלכם, לשפר את איכות הלידים,

קרא/י עוד»
קידום אתרים מקומי (local seo)
קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים לוקאלי ( Local Seo)

תחום קידום האתרים הוא תחום דינמי שמשתנה כל הזמן. מקדם אתרים מקצועי צריך להיות עם היד על הדופק ולהתאים את העבודה לתנאים המשתנים. מה משתנה?

קרא/י עוד»