קידום אתרים בירושלים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

תוכן עיניינים

למתעניינים בקידום אתרים אורגני, גם בשנת 2021, קידום אתרים עדיין נחשב כערוץ שיווקי מעניין ומוביל. 

בשנת 2021, תצטרכו את שירותיו של מקדם אתרים לצורך עלייה במיקומים וקידום אתרכם במנועי החיפוש. 

ללא שירותיו של מקדם האתרים העסק יהיה הרבה יותר מסובך, יגבה ממכם זמן יקר, ולא יהיה מובן מספיק. לעומת זאת, עם שירותיו של מקדם אתרים תוכלו לחזק את הסיכויים להתבלט במקומות הראשונים בגוגל.

לפני שממשיכים. אם כבר שמעתם על נושא הקידום, מכירים את החוזקות שלו ואת החשיבות שלו לעסקים קטנים ובנינוניים, אתם מוזמנים להשאיר פרטים או להיתקשר\לסמס – כאן.

למה לבחור בי לקידום האתר שלכם? -אפשר להתקשר ולדבר (מומלץ:)) ואפשר גם כאן.

קידום אתרים בירושלים – למה בכלל צריך מקדם אתרים

העיר ירושלים נחשבת כעיר הגדולה ביותר במדינת ישראל, עם יותר מ- 900 אלף תושבים, מלבד זאת, ירושלים היא העיר הבירה של ישראל, ובה נמצאים מוקדי ממשלה רבים כמו: הכנסת, בית המשפט, משרדי ממשלה, בית ראש הממשלה, בית הנשיא, ומוסדות ממשלתיות נוספות. 

ובנוסף, בירושלים קיימים אלפי עסקים, חלקם דיגיטליים שעובדים מהבית, וחלקם פיזיים כמו: מסעדות ובתי קפה, מתחמי אוכל ואטרקציות, מלונות ואתרי תיירות, ועוד הרבה.

גם בקידום האורגני, מבחינת נפחי החיפושים, כמעט בכל תחום, העיר ירושלים מגיעה לנפחי חיפוש גדולים יותר מכמעט כל עיר שנמדוד, למעט העיר תל אביב שצמודה לה.

ועדיין, למה אנחנו בכלל צריכים מקדם אתרים? הנה כמה סיבות ויתרונותיו של מקדם אתרים:

1. ניסיון ותוצאות שהוכיחו את עצמם

מומחה לקידום אתרים איכותי נמדד על פי התוצאות שהוא מסוגל להביא, הניסיון שלו הוא פרמטר מאוד חשוב, והתוצאות שהוא מראה הם חלק בלתי נפרד מהבחירה. 

רצוי לבחור במקדם אתרים עם ניסיון של יותר מ- 5 שנים בתחום, שמכיר את כל אופקיו, ושיש לו את התוצאות בשטח, תוצאות של מילות מפתח מקודמות של לקוחות אחרים.

2. הכרת התחום מא' ועד ת' וקביעת החלטות

מקדם אתרים מקצועי עם ניסיון רב מכיר את גוגל טוב יותר מאיתנו, יודע בדיוק מה גוגל מחפשת, איך היא מדרגת אתרים, וכיצד להגיע למיקומים טובים יותר. 

במילים אחרות, מקדם אתרים מעולה מכיר את התחום מא' ועד ת', יודע כיצד לפעול בהתאם לשינויים, ויודע מתי לקבוע את ההחלטות הגורליות בקידום – מתי לשנות אסטרטגיה, איזה קישורים להוציא, כיצד ואיך לגוון במילות הביטוי, ומשימות נוספות שמצריכות החלטות לא פשוטות.

3. יש על מי לסמוך (אמא ואבא)

בחירת מקדם אתרים היא צעד חשוב, הבחירה חייבת להתחשב בהרבה מאוד פרמטרים: החל מניסיון המקדם בתחומים מגוונים, ועד למקצועיות בתחום. 

מקדם אתרים מוכר ופופולארי מעניק לנו תחושת אכפתיות, תחושת ביטחון, וכזו שיש על מי לסמוך. בסופו של עניין, אנחנו שמים את אחריות האתר אצל אדם זר, וכדאי שמקדם האתרים יהיה מקצועי מספיק וידאג שכל התהליכים יבוצעו בזמן הנכון, תחת הדגשים הכי מחמירים, ובצורה הטובה ביותר.

קידום עצמאי היא אחריות מאוד כבדה, כאלה שאינם בקיעים וללא הניסיון הדרוש יכולים לגרום לנזק רב. 

במקרים מסוימים, אנחנו יכולים לשרוף את הדומיין ולגרום לגוגל להעניש אותנו בשל צעדים לא כשרים.

לפיכך, ובעקבות זאת, הרבה מאוד עסקים ובעלי אתרים בוחרים במקדם אתרים בשביל השקט הנפשי, בשביל עבודה מקצועית ונכונה, ובעיקר במטרה להתקדם ולטפס לתוצאות הראשונות בגוגל ללא סיכונים.

לבדוק לך את האתר בחינם?

התקשרו/סמסו למס' 054-6803636 או השאירו פרטים:

מה תפקידו העיקרי של מקדם אתרים בירושלים

מקדם אתרים בירושלים מעניק שירותי אופטימיזציה למנועי החיפושובעיקר במנוע החיפוש גוגל. כחלק מעבודתו, מקדם האתרים שלכם יצטרך לדאוג ליצירת קישורים סמכותיים, כתיבת תכנים, אופטימיזציה, ומשימות נוספות אשר נוגעות לפן האורגני בגוגל.

 אז מה תפקידו העיקרי של מקדם אתרים בירושלים?

1. לדאוג שהאתר יתקדם בביטויים הרלוונטיים

הפנייה העיקרית שלנו למקדם אתרים היא בראש ובראשונה לשם קידום האתר במנועי החיפוש, הגדלת קהל הלקוחות ויצירת עבודה חודשית, וכמובן נוכחות דיגיטלית אמיתית.

בסופו של עניין, תפקידו העיקרי של מקדם אתרים בירושלים הוא לספק את הסחורה האמיתית: קידום ביטויים לעמוד הראשון בגוגל.

2. לדאוג שהאתר יקבל חשיפה אורגנית עשירה

כחלק מהעבודה, קידום ביטויים לעמוד הראשון, מקדם האתרים ידאג שהאתר יקבל חשיפה אורגנית עשירה וממוקדת.

בנוסף לזה, מקדם האתרים ידאג לבחון את הסטטיסטיקה בכלים מודרניים, יבחן מה הגולשים עושים באתר, האם הם נוטשים את דף הנחיתה ולמה, ובעיקר ידאג לשפר את הנתונים הקיימים לקבלת תנועה טובה ורלוונטית יותר.

3. לדאוג למשימות SEO ברמה החודשית

המשימה הראשונה וההתחלתית ביותר איתה המקדם יצטרך להתמודד היא כמובן – מחקר מילות מפתח יסודי

ברמה החודשית, מקדם האתרים ידאג גם למשימות SEO שוטפות כמו: כתיבת תכנים ומאמרים והעלאתם לאתר, החלפות קישורים בין מקדמי אתרים אחרים והעלאת מאמרים לפורטלים ואתרי חדשות סמכותיים, וגם שיפור אחוזי ההמרה באתר.

בסופו של עניין, תפקידו העיקרי של מקדם האתרים הוא התייחסות וביצוע של לפחות 3 המשימות שדיברנו עליהם (וזה בקטנה, יש עוד המון לבצע). 

ביניהם, ישנם תתי משימות שעליהם המקדם יצטרך לפקח או להיות מעורב בהם ישירות. 

לעיתים קרובות, מקדם האתרים יצטרך לקחת את התקציב ולשכור פרילנסרים לשם ביצוע משימות מגוונות כמו: אופטימיזציה וכותרות, פסקאות עמוד, תגי מטה SEO, כתיבת מאמרים, ועוד. 

בסופו של דבר, לאחר קידום של 3-4 חודשים, אתם תראו לבד האם המקדם מספק את הסחורה או לא, ולפיכך תשקלו את עמדתכם מחדש.

כמה עולה לקדם אתר בירושלים – המחירים משוערים

קידום אתרים אורגני בירושלים הוא החל מ- 1,500 ₪ ויכול להגיע גם לסכומים של 4,500 ₪ לחודש בלבד. 

כאשר אתם מצטרפים לשירותי קידום אתרים בירושלים אצל מקדם פרילנס או אצל חברה לקידום אתרים, אתם חייבים לדעת נתון מאוד חשוב: אין התחייבות מסויימת, לפחות כשעובדים איתי, לשנה או משהו כזה שדומה לשכירות.

עם זאת, תיאום ציפיות לאחר בדיקת הזירה, האתר ונקודת הפתיחה בה אנו עומדים הינו חשוב על מנת שנשדר "על אותו הגל" (תכלס, פשוט להיות סבלניים, התוצאות יגיעו).

אז… מהם המחירים לקידום אתרים בירושלים? מחירון משוער (עד שניפגש עם האתר):

1. קידום אתר תדמית

קידום אתר תדמית (לא חנות וירטואלית) עעלה לכם החל מ- 1,500 ₪ ויכולה להתגלגל גם עד ל- 2,000-2,500 ₪. 

המחיר עבור ביטויים עם תחרות קטנה עד בינונית בלבד. המחירים עשויים להשתנות בהתאם למידת העבודה הנדרשת, ניסיון המקדם בתחום, ועוד.

2. קידום חנות וירטואלית באינטרנט

קידום חנות וירטואלית באינטרנט היא החל מ- 2,000 ₪ ויכולה להגיע גם עד למחיר של 3,500 ₪ הכל תלוי במידת התחרות, וכמובן במקדם עצמו.

 אם מדובר בחנות וירטואלית שמונה אלפי עמודים ומוצרים, ייתכן שהמחירים ישתנו בהתאם לעבודה.

3. קידום אתר חדשות ופורטלים

קידום אתר חדשות ופורטלים הוא קידום מגוון ושונה מהרגיל. 

מדובר בקידום שמחייב לעלות את סמכות האתר, את התנועה, והכרת אתר החדשות באינטרנט. במקרים כאלה, המחירים עבור קידום אתר חדשות ופורטלים הוא החל מ- 4,000 ₪.

מחירון קידום אתרים המאמר המורחב

לסיכום,

קידום אתרים בירושלים הוא כלי שיווק אדיר לעסקים ירושלמיים, כאמור, בעקבות כמות מס' החיפושים בחודש בעיר הזו. נתון מדהים, מעל כל עיר בשיראל. 

לכן, הפוטנציאל הוא בהתאם. עסק ירושלמי או כזה שרוצה להתרחב לקהל לקוחותיו בעיר ירושלים – צור איתי קשר כאן, או בטופס למעלה, לשיחת ייעוץ חינמית לגמרי.

בתקווה שמאמר זה תרם את חלקו – להיתראות!:)

עוד מהבלוג לקידום אתרים

תוכן לאתרי אינטרנט
כתיבת תוכן

חשיבות התוכן לאתרי אינטרנט

במאמר זה נדון בחשיבות התוכן לקידום אתרים, חשיבות התוכן באופן כללי ואיך תוכן איכותי יכול להעלות את אחוזי ההמרה מהאתר שלכם, לשפר את איכות הלידים,

קרא/י עוד»
קידום אתרים מקומי (local seo)
קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים לוקאלי ( Local Seo)

תחום קידום האתרים הוא תחום דינמי שמשתנה כל הזמן. מקדם אתרים מקצועי צריך להיות עם היד על הדופק ולהתאים את העבודה לתנאים המשתנים. מה משתנה?

קרא/י עוד»