קידום אתרים לעורכי דין

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

תוכן עיניינים

המשימה לקדם אתר של עורך דין באינטרנט, במיוחד בישראל רווית עורכי הדין, קשה במיוחד. ישראל ידועה במספר הרב של עורכי דין הנמצאים בה, עם יחס גדול של עורכי דין באוכלוסייה.

מצב זה היה קיים במשך שנים רבות עוד בטרם חדירת האינטרנט לכל תחום בחיינו, אך כיום קידום עורכי דין מאתגר אפילו יותר בשל התחרות הרבה, הצפיפות בתחום והמעבר של כולם לפרסום באינטרנט.

תוסיפו לזה את העובדה שמבחינה רגולטורית קשה עד בלתי אפשרי לקדם עורך דין, שכן צריך לעמוד בחוקים מגבילים במיוחד עבור פרסום עורכי דין ותבינו מדוע קשה לקדם עורכי דין ברשת.

קידום אתרי עריכת דין בגוגל

קידום אתרים לעורכי דין – מאור-קידום אתרים

אחרי שהבנו את הקשיים העומדים בדרכם של עורכי דין ומקדמי האתרים, עדיין יש מה לעשות. עורך דין, בין אם חדש בתחום או וותיק, יכול לרתום את כישוריו ויחד עם מקדם האתרים ליצור תוכנית עבודה ולהיעזר בכל הכלים הטכנולוגיים לקידום האתר. איך?

הנה כמה דברים חשובים בעבודת הקידום של כל אתר עורך דין:

תוכן מקצועי

אם בשאר המקצועות הדגש הוא יותר על הפן השיווקי, בתחום קידום אתר לעורך דין יש לשים דגש על הפן המקצועי גרידא.

אמנם תחום עריכת הדין יבש ומשעמם עבור הגולש הממוצע, אך מי שנזקק לשירותי עריכת דין, לא מחפש עכשיו סיסמאות ריקות מתוכן או תמונות מפתות. 

עבור מי שצריך עורך דין, מידע מהימן ומקצועי הוא הדבר שיעניין אותו ויגרום לו לפנות אל אותו עורך דין בשל כך. 

אין זה אומר שלא צריך לשמור על נגישות וצבע, שכן עדיין מדובר באתר אינטרנט, אבל התוכן באתר חייב להיות סופר מדויק ומקצועי.

אודות

עורך דין שצריך לקדם את עצמו יכול לעשות זאת על ידי פירוט הצלחותיו עד כה, פירוט תחומי עיסוקו הספציפיים, משפטים שניהל, תחומי התמחות וכו'.

אם אין לאותו עורך הדין רזומה עשיר עדיין, הוא יכול במקום זאת לפרוט את משנתו ולהעלות את ה'אני מאמין' שלו לאתר. 

כך גולשים יוכלו להתחבר אליו בפן האישי ולזהות בו משהו שמוצא חן בעיניהם עד כדי כך שישכרו את שירותיו.

קידום לוקאלי

עורך שגר ועובד ברמת גן למשל, יעשה טוב אם יקדם את האתר שלו ברדיוס סביב רמת גן בלבד. 

סביר להניח שמישהו הזקוק לעורך דין מסוגו אבל גר בנהריה למשל, ישכור את שירותי עורך דין מאזור מגוריו ולא יחפש עורכי דין מרמת גן. 

באחריותו של מקדם האתרים לקדם את עורך הדין מרמת גן לפי מילות מפתח מתאימות לכך. עוד באפשרותו של מקדם האתר ליצור גוגל עסקי לאותו עורך דין ואם יש לו משרד, לקדם גם את כתובתו ואת מפת האזור שלו.

הנעה לפעולה

מרכיב חשוב בכל קידום אתר הוא ההנעה לפעולה. 

רבים שוכחים מרכיב זה, מעלים תכנים איכותיים לאתר אבל לא שמים דגש על יצירת הנעה לפעולה שתשלח את הגולש לטופס השארת הפרטים או תגרום לו לחייג ישירות אל בעל העסק. 

הנעה לפעולה לא חייבת להיות בוטה ויכולה להיעשות בעדינות בנקודות מסוימות באתר, בהתחלה, באמצע ובסוף.

עו"ד? ייעוץ לקידום אתרים בתחום העיסוק שלך בחינם!

התקשרו/סמסו למס' 054-6803636 או השאירו פרטים:

הנה עוד כמה פרמטרים חשובים שכל מקדם אתרים מקצועי חייב להכיל בקמפיין הקידום שלו לכל אתר, עם דגש על אתרים של עורכי דין:

קידום אורגני

קידום אתרים אורגני בגוגל יעיל וחכם יכול להעלות את דירוג האתר של בעל העסק המקודם ולהגביר את התנועה לאתר. 

יש מגוון דרכים לקדם אתר בין אם on site או off site ותפקידו של מקדם האתרים המקצועי לשלוט בכל הדרכים לקידום האתר בצורה אורגנית.

חיזוק כוח דומיין (DA)

לכל אתר יש דומיין, היא כתובת או שם האתר. 

אחת הפעולות שמקדם אתרים מקצועי יכול לבצע היא חיזוק כוח הדומיין Domain Authority. 

דומיין עם כוח חזק יקבל דירוג גבוה יותר ב-SERPs דף תוצאות החיפוש של גוגל וגם יקל על הגולש לזכור ולאתר את כתובת האתר של אותו עורך דין בפעם הבאה, במקרה ואבד לו הקישור המקורי לאתר.

יש כל כך הרבה דברים שמקדם אתרים מקצועי יכול לבצע באתר על מנת להפוך אותו יותר איכותי. 

שיפור טעינת האתר, שיפור סכמת האתר, שיפור הקישורים הפנימיים ועוד עשרות טוויקים קטנים המבוצעים מאחורי הקלעים, שמטרתם להפוך את האתר שלכם למכונה משומנת שנטענת במהירות הבזק ומובילה את הגולש בדיוק לאן שאתם רוצים. 

קידום ממומן

אמנם חוקים רגולטורים מגבילים מאוד את יכולתם של עורכי דין לקדם את עצמם ברשתות החברתיות, אך דווקא בשל כך, מי שיצליח בכך, ירוויח נתח שוק בתולי יחסית.

מקדם אתרים מקצוען ידע למצוא את הדרכים לקדם עורך דין במדיה החברתית או בגוגל, אף על פי שהתחרות על ביטויים רלוונטיים בקרב עורכי דין, גדולה מאוד.

אין זה סוד שקידום אתרים לעורכי דין יקר יותר בשל העלות הגבוהה של מילות מפתח רלוונטיות לעסק כגון: "עורך דין לענייני משפחה", "עורך דין פלילי" וכדומה. 

מכיוון שיש כמות גדולה מאוד של עורכי דין בארץ וכולם רוצים לקדם אתך עצמם באינטרנט, הביקוש עבור אותן מילות מפתח עולה, מה שמעלה את מחירן. 

יחד עם זאת קידום ממומן הכרחי כיום בשל אחוז החשיפה המועט שניתן לקבל בקידום האורגני, בעיקר ברשתות החברתיות.

קידום ממומן

פתיחת כרטיס עסק בגוגל ושימוש אופטימלי בתכונותיו, יכולים לשדרג את פרופיל עורך הדין ברשת.

מילוי כל השדות, וידוא כתובת משרד עורך הדין ופרמטרים נוספים, יעזרו מאוד לעורכי דין ללא אתר כלל או לעורכי דין עם אתר שזקוקים לאזכורים נוספים ברשת ליצור נוכחות גדולה יותר בתוצאות החיפוש.

עורך דין? הבלט נוכחות ברשת על ידי יצירת אתר ממיר ומערך קישורים חיצוניים איכותי

קידום אתר המבוסס על אתר הבנוי בצורה לקויה, לא יעבוד טוב. 

דרוש אתר איכותי על מנת להצליח גם בעבודת הקידום שלו.

מה זה אתר איכותי? לפני התוכן והמראה של האתר, יש כמה דברים בסיסיים החשובים יותר כמו: אבטחת האתר, מהירות טעינת האתר, אופן בניית האתר ועוד.

על מהירות טעינת האתר ואבטחת האתר אין צורך להרחיב שכן הם מובנים מאליהם.

 מה זה אתר שבנוי הייטב? אז כמובן שיש חשיבות רבה לתוכן באתר ולמראה האתר וכולם יחד צריכים ליצור חוויית משתמש (UX) איכותית וחוויית ממשק (UI) נעימה ונוחה.

באתרים של עורכי דין יש חשיבות לשפה העיצובית ולאסתטיות האתר.

האתר צריך לשדר אמינות ומקצועיות וחייב להיות גדוש בתכנים משפטיים רלוונטיים לתחום עיסוקו של עורך הדין. 

כיום אפשר ליצור אתרים דינמיים יותר עם לוח תמונות מתחלפות למשל ועוד פיצ'רים דיגיטליים שמטרתם לשפר את אחוז ההמרה באתר כמו:

1. פופ-אפ (UP POP)

אותו חלון קופץ שמבקש מהגולש להשאיר פרטים. 

יש בוני אתרים שאינם אוהבים להשתמש בפיצ'ר זה שכן הם טוענים שהוא מציק לגולש. 

יחד עם זאת ניתן לשלוט בתדירות הופעתו ולדאוג לכך שיופיע רק לאחר שנוצרה תנועה המרמזת על נטישת האתר על ידי הגולש. 

פופ אפ יוצר הנעה לפעולה ויכול לשכנע את הגולש להשאיר פרטים במידה והתלבט.

2. בוט

נהוג לשלב היום בוטים כמעט בכל אתר. 

בוט הוא מעין רובוט המופיע כחלונית קטנה בתחתית הדף ומציע לגוש שירות לקוחות און ליין.

 תשובות הבוט מתוכננות מראש ומטרתן לסייע לגולש באופן מידי, לקחת ממנו פרטים להמשך התקשרות ועוד.

3. טופס יצירת קשר

מחקרים שלמים עוסקים במיקום האידאלי של טופס יצירת הקשר, הצבע שלו, גודלו, איזה טקסט הכי טוב שיהיה בו וכדומה.

בסופו של דבר אופן הגלישה באינטרנט די קפריזי וגולשים יכולים להיכנס לאתר מסוים, לאהוב אותו אפילו אבל אם הם לא רואים בצורה בולטת איפה להזין פרטים, הם יעזבו את האתר ויעברו הלאה. 

טופס יצירת הקשר הוא הממשק הסופי בין האתר שלכם להשארת 'ליד' על ידי הגולש.

נצלו אותו ליצירת תחושה בטוחה ונעימה אצל הגולש על ידי הבטחה שפרטיכם לא יועברו לאף גורם צד שלישי (במיוחד כאשר מדובר באתר של עורך דין) ופרטיכם יישמרו בדיסקרטיות.

4. ניוזלטר

גולשים אוהבים לקבל מידע חינם ובכלל, לקבל דברים חינמיים שלא דורשים מהם יותר מדי.

אמנם אתר של עורך דין פחות מתאים לעניין הזה שכן הוא אינו מקדם אף מוצר ולא מציע הנחות, הטבות וקופונים, אך אם תצליחו להשיג הרשמה של גולש לניוזלטר מקצועי למשל, תוכלו לפתח איתו מערכת יחסים וכשהוא יזדקק לשירותיכם הוא יכול לפנות אליכם לאחר שכבר הכיר אתכם ואת היכולות שלכם.

5. ביקורות ותגובות

אלמנט חשוב שהגיע מהמדיה החברתית ונכנס גם לאתרים, הוא ביקורות, המלצות וכדומה. במיוחד בתחום עריכת דין, כל המלצה שווה זהב וכל ביקורת חיובית עוזרת לגולש להחליט האם אפשר לסמוך עליכם, האם אתם בעלי מקצוע איכותיים וכו'.

שלבו בצורה עדינה כל פיסת מידע אותנטית שיש בידכם המצביעה על המקצועיות ואיכות השירות שהענקתם ללקוחות קודמים.

6. מקור מידע אמין + תוכן מעולה

אנו חוזרים לדבר החשוב ביותר בכל אתר עורך דין: תוכן מקצועי.

אם באתר שף אפשר למצוא מתכונים ובאתר רואה חשבון אפשר למצוא טיפים בעניין הטבות מס וכדומה, אתר של עורך דין צריך לספק לכל מי שנכנס אליו מידע מקצועי לעילא ולעילא בתחום עיסוקו.

השקיעו רבות ביצירת תוכן זה והגישו אותו לגולש בעיצוב מתאים. 

גולש שימצא באתר שלכם המון תוכן איכותי הנוגע לתחום עיסוקכם הספציפי או בכלל לתחום עריכת הדין ויפיק ממנו תועלת, ישמח לפנות אליכם בעתיד גם לשירות אישי.

מרום-קידום אתרים - קידום אתרים מקצועי לעורכי דין ונוטריונים

בעידן הטכנולוגי הנוכחי יש לעורכי דין הזדמנות להגיע לקהל חדש באמצעות אתר אינטרנט על ידי קידום איכותי של האתר. 

דווקא משום שמדובר בתחום 'יבש' ואפילו מרתיע, עורך דין שישכיל לעשות התאמות בצורה ובתוכן לאתר שלו, יוכל להגיע, תרתי משמע, לגולשים המחפשים את שירותיו ולא מעוניינים לקורא תוכן משעמם ולהיפגש עם עורך דין שממילא אינם ששים לפגוש בו אלא משום שהם מחויבים לכך.

תחום קידום לאתרים שלעורכי דין עדיין בתחילת דרכו. הרגולציה הקיימת בתחום גבוהה אך לרגולטור לא תהיה ברירה בעתיד, נוכח דריסת הרגל המשמעותית של האינטרנט בחייהם של האנשים, יותר ויותר. 

בסופו של דבר גם עורכי דין ורואי חשבון יורשו לפרסם את עצמם בצורה חופשית באינטרנט ובמדיות החברתיות ומי שיקדים לעשות זאת, יקטוף אתך הפירות וייהנה מחשיפה ותנועה מוגברת לאתר שלו, גם אם הוא עורך דין.

הנה עוד 3 טיפים עבור כל מקדם אתרים מקצועי בנישת עריכת הדין:

קידום אתרי עריכת דין

תת התמחות

מאז ומתמיד עורכי דין התמחו בענף ספציפי של המקצוע.

באמצעות קידום דיגיטלי, קל היום לקטלג את עורכי הדין לפי תת התחום בו הם פועלים. 

מקדם אתרים מקצועי לא יקדם עבור עורך דין לענייני תעבורה למשל, מילת המפתח כמו: " עורך דין נדל"ן " ואפילו לא מילת מפתח כללית מדי כמו: "עורך דין".

קידום הנישה בה עוסק עורך הדין יעילה גם במציאת קהל היעד המתאים וגם בחיסכון בהוצאות הקידום על מילות מפתח לא רלוונטיות.

ביטויי זנב ארוך

כל מקדם אתרים מקצועי משתמש בביטויי זנב ארוך. ביטוי זנב ארוך אומר שהגולש מקיש בסרגל החיפושים ביטוי בעל כמה מילים ולא מילה אחת או שתיים. למשל: " עורך דין לענייני משפחה בחולון". 

אלו 5 מילים אשר עוזרות למקדם האתרים לצמצם את קהל היעד אמנם אך מסייעות לו 'ללכוד' את הגולשים שמחפשים ביטוי ספציפי זה.

היום כולנו נוטים לסמוך על גוגל שימצא עבורנו כל מה שאנחנו מחפשים, גם אם הביטוי ארוך מאוד או לא ממש ברור. 

מקדם אתרים שידע למצוא את ביטויי הזנב הארוך ואת שאר מילות המפתח הרלוונטיות לתת התחום בו עורך הדין עוסק, ירוויח תנועה איכותית וזולה יותר לאתר.

קידום מקומי

בדוגמה הקודמת רשמנו: " עורך דין לענייני משפחה מחולון" ואם עורך הדין שאתם מקדמים פועל בחולון, בת ים והסביבה בלבד ורוצה למצוא לקוחות מערים אלו בלבד, אין סיבה שתקדמו עבורו ביטויים כמו: " עורך דין במרכז" למשל, כי זה ביטוי כללי מדי ובוודאי שלא תקדמו עבורו ביטוי כמו " עורך דין בנתניה". 

קידום מקומי הגיוני עבור מרבית העסקים ועורך דין אינו יוצא מין הכלל במקרה זה. 

אנשים מעדיפים לקבל שירותים בערים בהם הם גרים ואם אתם רוצים להגדיל את קהל היעד, תוכלו להוסיף ערים כמובן אך עדיף לשמור על נקודתיות ולא להתפרש יותר מדי.  

קידום ממומן

אפיק קידום שצובר תאוצה גדולה בשנים האחרונות הוא אפיק הקידום הממומן. הבעיה עם קידום ממומן עבור עורכי דין היא חוקים המונעים פרסום של עורכי דין בחופשיות ברשתות החברתיות.

אפשר להתגבר על מכשול זה ועורך דין שמצליח לפרסם את עצמו ברשתות החברתיות זוכה לתנועה מעולה ואפשרויות להשיג לקוחות חדשים המחפשים כיום שירותים אלה ואחרים כמעט אך ורק שם.

לצד הקידום הממומן, קידום אורגני מאפשר יותר חופש פעולה עבור עורכי דין ולכן כדאי להשקיע דווקא בו.

בנוסף לכך קידום אורגני תמיד טוב יותר לאתר לטווח הארוך ומאפשר לאתר שלכם לעלות בתוצאות החיפוש בצורה טבעית ויעילה יותר.

מצאתם את המאמר הזה מעניין ומועיל? נשמח לקבל פידבק באתר, תגובות, שאלות וכל מה שאתם מוצאים לנכון.

זקוקים לשירותי קידום אתרים מקצועיים לעורכי דין או לכל בעל מקצוע אחר?

נשמח להיפגש ולמצוא מכנה משותף ולהציג בפניכם את תוכנית הפעולה שלנו לקידום אתרים שעובד ומשיג לכם תוצאות בשטח! 

מוזמנים ליצור קשר לקביעת פגישה או להשאיר פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם עם פרטים נוספים, עלויות וכדומה.

מוזמנים לגלוש עוד באתר ולקרוא מדריכי קידום נוספים עם טיפים ועצות מועילות לקידום אתר מקצועי בכל תחום. 

להתראות ובהצלחה:)

עוד מהבלוג לקידום אתרים

תוכן לאתרי אינטרנט
כתיבת תוכן

חשיבות התוכן לאתרי אינטרנט

במאמר זה נדון בחשיבות התוכן לקידום אתרים, חשיבות התוכן באופן כללי ואיך תוכן איכותי יכול להעלות את אחוזי ההמרה מהאתר שלכם, לשפר את איכות הלידים,

קרא/י עוד»
קידום אתרים מקומי (local seo)
קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים לוקאלי ( Local Seo)

תחום קידום האתרים הוא תחום דינמי שמשתנה כל הזמן. מקדם אתרים מקצועי צריך להיות עם היד על הדופק ולהתאים את העבודה לתנאים המשתנים. מה משתנה?

קרא/י עוד»