איך לבחור מומחה לקידום אתרים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

תוכן עיניינים

מומחה לקידום אתרים הוא אדם שמתמחה מא' ועד ת' בכל יסודות המקצוע של קידום אתרים SEO.

על המומחה להבין את מורכבות מנוע החיפוש עד לפרטי פרטים, להבין את מונחי החיפוש, ולדעת כיצד לקדם אתרים בצורה שוטפת וכשרה.

לרוב, מקדמי האתרים מתמחים בשירותים נלווים ללקוחותיהם, כמו: שירותי בנייה ועיצוב, שירותי בניית קישורים, קניית קישורים מתוך אתרי התדמית או התמיכה, ניהול מוניטין, ועוד רבים.

במאמר זה, נספר לכם איך לבחור מומחה מקצועי לקידום אתרים בגוגל.

למה אנחנו צריכים מומחה לקידום אתרים

הרבה מאוד פעמים אנחנו שומעים את המשפט: "למה צריך מקדם אם אפשר לעשות את זה לבד?" שאלה מצוינת!

אנשים שיודעים לקדם את האתר שלהם לבד, יכולים לוותר על מקדם אתרים מקצועי. ועדיין, בשנת 2020, ישנם הרבה מאוד אנשים שלא מכירים את עולם ה- SEO כפי שמקדמי אתרים מכירים. 

במילים אחרות, קיימים עדיין עסקים שלא מומחים לקידום אתרים אורגני בגוגל, או כאלה שיש להם עודף זמן פנוי. אז למה אנחנו צריכים מומחה לקידום אתרים? 

הנה כמה סיבות לדרישה:

מחסור מרבי בזמן

הרבה מאוד עסקים מעוניינים בשירותיו של מומחה לקידום אתרים בגלל מחסור בזמן.

עסקים רבים חושבים בצורה הגיונית: עדיף לי להשקיע את הזמן הזה בעסק, ולתת למקדם אתרים כמה מאות-אלפי שקלים בחודש עבור שירותיו.

היכולות והידע שלנו לא מספיקים

כאשר אנחנו מקדמים את האתר בצורה עצמאית, הרבה דברים יכולים להתרחש. 

הדבר הגרוע ביותר שיכול להתרחש הוא עונש, או ירידה במיקומים מצד מנועי החיפוש. 

זה קורה בעיקר לעסקים שלא למדו תחום קידום האתרים בצורה קפדנית, ולא יודעים כיצד לנהל את כל העסק, מתי להוציא קישורים, מתי ואיך להשתמש באנקורים, ועוד.

 במקרים כאלה, היכולות והידע המקצועי נמצאים דווקא אצל מומחה לקידום אתרים. לכן, כדאי לפנות למומחה או יועץ SEO ולא להסתכן בשריפת הדומיין או האתר בגוגל.

אחריות מסוימת על העבודה

מרבית ממקדמי האתרים לא אוהבים להתחייב על תוצאות. מה שכן, לרוב, הם מתחייבים על עבודה כשרה, על עבודה מאומצת וכזו שלא תסכן את האתר במנועי החיפוש.

כלומר, אחריות במידה מסוימת על עבודת הקידום הצפויה. אחריות על העבודה היא חשובה, וכמו בכל דבר, נעדיף לשכור איש מקצוע לצורך עבודה שוטפת ונכונה. 

כדאי לציין, שאין באמת 100% עבור האחריות, מדובר במוצר שלא נמצא תמיד בשליטתנו, אלא במצבי הרוח של גוגל.

לבדוק לך את האתר בחינם?

התקשרו/סמסו למס' 054-6803636 או השאירו פרטים:

בסופו של דבר, אנחנו צריכים את שירותיו של מקדם אתרים במטרה להופיע בתוצאות האורגניות בגוגל, וזאת ללא סיכונים אפשריים מיותרים, בכל זאת מדובר בעסק שלנו.

מרבית מהעסקים בוחרים בשירותיו של מומחה לקידום אתרים עבור קידום נכון וכשר בתוצאות החיפוש, וכמובן בשביל הביטחון והשקט הנפשי שלנו. 

אנחנו רוצים לדעת שהאתר נמצא במקום הנכון.

איך לבחור מומחה לקידום אתרים – הפרמטרים המשפיעים

מומחה לקידום אתרים הוא מומחה בתחומו, כזה שכולם מעריכים ומעריצים, וכזה שמקודם היטב בגוגל.

ועדיין, לא קל להוציא כסף סתם ככה, בחירת מומחה לקידום אתרים אף פעם לא קלה, ישנם הרבה מאוד מומחים בתחום קידום אתרים, וכדאי לעבוד ע"פ פרמטרים מסוימים בשביל לבחור את המומחה הנכון. 

בפסקה זו, נדבר על הפרמטרים המשפיעים ביותר, וכאלה שבעזרתם נוכל לאתר את המומחה המתאים ביותר. אז מהם הפרמטרים המשפיעים ביותר לבחירת מומחה SEO?

הוכחות לתוצאות ומיקומים בגוגל

אחת הסימנים שהופכים מקדם אתר אחד על פני האחר, הם התוצאות, ההוכחות, והאסמכתאות שיש למקדם.

כאשר מומחה לקידום אתרים מציג בפניכם תוצאות ומיקומים רבים בגוגל במילות מפתח חזקות, ייתכן שיש בסיס לדבריו, וברוב המקרים מדובר באדם אחראי ומקצועי מכל בחינה. 

בסופו של עניין, מיקומי לקוחותיו הם הגורם הבלעדי בבחירה.

המלצות וביקורות חיוביות

כמו בכל שירות או מוצר, המלצות וביקורות חיוביות הם חלק חשוב מאוד בבחירה. 

מקדם אתרים עם ביקורות שליליות או ללא ביקורות בכלל, לא יתקבל במחוזותינו. 

לעומת זאת, מקדם אתרים ומומחה לקידום אתרים שעליו מספרים סיפורים, מכירים אותו מכל עבר, ואצלו ההמלצות והפידבקים הם החיוביים ביותר, הוא יתקבל אצלנו בברכה. 

המלצות וביקורות הם חלק בלתי נפרד מהבחירה, וכדאי לבדוק זאת לפני הבחירה הסופית.

פגישה אישית

בפגישה אחד על אחד עם מומחה קידום האתרים שלכם תוכלו לדעת הרבה דברים.

 אם נהיה אמיתיים אתכם, ישנם דברים שאפשר לגלות ולראות רק בפגישה אישית ופיזית. 

לדוגמא: רק בפגישה תוכלו לדעת מי נגד מי, מי הבחור, וכמה הוא מקצועי בתחומו.

 דיבורים יש מלא, בפגישה האמיתית כל הדיבורים נחשפים. 

לכן, אנחנו ממליצים לכם בחום להיפגש עם המומחה שלכם במטרה לבדוק את העניינים לעומק, לראות עם מי אתם הולכים לעבוד, ולסגור את החוזה.

חוזה והכרת התנאים

בשביל למנוע וויכוחים לא נעימים כדאי ומומלץ לחתום על חוזה.

החוזה ישרת את שני הצדדים בצורה הטובה ביותר, בענייני מחלוקות, בענייני תנאים וציפיות, וכמובן בהתחייבות של שני הצדדים במהלך הפעילות. 

לפני שאתם חותמים על חוזה כדאי לעיין בו, ואפילו לשלוח אותו לחבר שמבין קצת בקידום ושיווק. מלבד החוזה, כדאי להסביר למקדם היכן הדברים עומדים, מהם הציפיות שלכם ממנו, ולסגור את כל הקצוות הפתוחות.

 בקיצור, חתימה על חוזה התקשרות והכרת התנאים הם חובה.

ניסיון וידע בתחום

בסופו של עניין, אתם משלמים למקדם עבור הידע והניסיון שהוא צבר, ושהוא הולך להשתמש בכל האמצעים הנדרשים בכדאי לקדם את אתרכם למעלה התוצאות. 

ניסיון וידע בתחום הם חלק בלתי נפרד מהעבודה, קידום אפקטיבי הוא כזה שתלוי רבות במקדם האתרים ובניסיון שלו. 

מקדם אתרים בעל ניסיון וידע מקצועי יכיל את העבודה טוב יותר, יהיה עם הקשרים הנכונים, ויכיל כל פינה במנועי החיפוש האורגניים. 

בנוסף, מקדם אתרים מנוסה ידע להתעדכן בכל מה שחדש, בכל השינויים שהאלגוריתם עובר, וידע לתת תשובות במקום.

הצעת מחיר עבור השירות

ולנושא האחרון והחשוב ביותר: "הצעת המחיר עבור השירות", מדובר באחד הדברים החשובים ביותר עבור בעלי העסקים, בסופו של דבר המחיר והתקציב הוא הקובע. 

בסופו של דבר, כדאי לדעת מהו התקציב שאנחנו יכולים להרשאות לעצמינו להוציא עבור הקידום. בהתאם לזאת, נרצה לדעת גם מה אנחנו מקבלים בהתאם למחיר, וכמה אנחנו מקבלים מאותו המומחה לעומת אחרים. 

לרוב, המחיר ישפיע על כמות העבודה שתעשה ע"י מומחה לקידום שנשכור, ולכן כדאי לקחת זאת גם בחשבון. לרוב, המחירים הממוצעים עבור קידום אורגני בגוגל יעלו לכם החל מ- 2,500 ₪ וצפונה.

עוד מהבלוג לקידום אתרים

תוכן לאתרי אינטרנט
כתיבת תוכן

חשיבות התוכן לאתרי אינטרנט

במאמר זה נדון בחשיבות התוכן לקידום אתרים, חשיבות התוכן באופן כללי ואיך תוכן איכותי יכול להעלות את אחוזי ההמרה מהאתר שלכם, לשפר את איכות הלידים,

קרא/י עוד»
קידום אתרים מקומי (local seo)
קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים לוקאלי ( Local Seo)

תחום קידום האתרים הוא תחום דינמי שמשתנה כל הזמן. מקדם אתרים מקצועי צריך להיות עם היד על הדופק ולהתאים את העבודה לתנאים המשתנים. מה משתנה?

קרא/י עוד»