איך לבחור חברה לקידום אתרים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

תוכן עיניינים

באופן פשוט – חברה לקידום אתרים מסייעת לקידום האורגני של האתר בתוצאות החיפוש השונות בגוגל.

בתוצאות החיפוש האורגניות, בדף בודד, קיימות כ- 10 תוצאות חיפוש אורגניות, ו- 7-8 תוצאות ממומנות אחרות.

4 תוצאות שנמצאות למעלה, ו- 3-4 תוצאות נוספות מטה. במאמר זה, נדבר על איך לבחור חברה לקידום אתרים, מהם הפרמטרים לבחירה, ויתרונותיה של חברה לקידום אתרים אורגני.

לפני הכל – מהו תחום קידום אתרים

לפני שאתם בוחרים בחברה לקידום אתרים, או מתעניינים באחת כזאת, כדאי לדעת קצת על התחום. תחום קידום האתרים הוא תחום ריווחי, הוא תחום מתפתח, והוא מתרחש בזירה האורגנית של תוצאות החיפוש בגוגל.

קידום אתרים במנועי החיפוש (נקרא גם כ- תחום SEO) מתבצעים ע"פ סדרת פעולות במטרה לשפר את דירוג הדומיין והאתר ולהביאו למיקומים בולטים במילות הביטוי שנבחרו מראש. חברה או מקדם אתרים פרילנס מבצע פעולות אופטימיזציה (On Site ו- Off Site) במטרה לדרג את אתר הלקוח על פני מתחרים אחרים בולטים.

לרוב, פעולות אלה מתרחשות בתוך ומחוץ לאתר בצורה הגיונית וטבעית. חלק מעבודת קידום האתרים השחורה היא כתיבת תכנים איכותיים ומקצועיים, יצירת קישורים תמידיים, ואופטימיזציה כוללת של דפי האתר והתוכן.

לבדוק לך את האתר בחינם?

התקשרו/סמסו למס' 054-6803636 או השאירו פרטים:

איך לבחור חברה לקידום אתרים – הפרמטרים המובילים

חברה לקידום אתרים מספקת שירותי קידום אתרים אורגני בגוגל, אבל לא רק.

החברה מצטיירת כאחת שכאחת שמעניקה שירותים נלווים נוספים, שמספקת את התשתית המקיפה והדיגיטלית ביותר עבור הלקוח.

בדר"כ השירותים הנלווים הם: שירותי בניית אתרים, עיצובי גרפי, הזנת תכנים, קידום אורגני וממומן, וכמובן תוכן. אז איך לבחור חברה לקידום אתרים? מהם הפרמטרים הייעודים והחשובים ביותר? 

הנה 5 פרמטרים מצוינים:

1. תיק עבודות ומיקומי לקוחות

בעת הבחירה, אל תלכו על המובן מאליו, על המומלץ ביותר, אלה בקשו ואפילו דרשו לראות את תיק העבודות של החברה, וכמובן את הצלחתה בתחום – מיקומי הלקוחות בגוגל.

חברה מצליחה לקידום אתרים, היא כזו שמסוגלת לספק ללקוח החדש דו"ח מיקומים של הלקוחות המומלצים. במידה והיא לא מסכימה, תעשו נקסט.

2. ניסיון ומקצועיות בתחום

בחירת חברה לקידום אתרים היא החלטה מאוד חשובה, ובעת ההחלטה, כדאי לא להזניח פרמטר אחד בבחירה: הניסיון והמקצועיות שהחברה צברה במהלך השנים.

כדאי לבדוק כמה ניסיון יש לחברה בתחום קידום האתרים, וכמובן ניסיון בתחומים מסוימים, לדוגמא: אם יש לכם אתר בתחום הניקיון, תשאלו את החברה האם היא קידמה בעבר אתרים בתחומכם.

באופן אישי, אפילו אני, כאשר אני נדרש לשכור את שירותיו של עו"ד אני בודק מהי רמת הניסיון והמקצועיות שלו.

3. שקיפות עם הלקוח

בתחום הקידום אתרים ישנם הרבה חאפרים, אין דרך אחרת להגיד את זה. בעקבות זאת, הרבה מאוד לקוחות נפגעים, לא יודעים היכן עומדת העבודה והתוצאה, והרבה בעיות מתרחשות בעקבות זאת.

לכן, כאשר אתם בוחרים חברה לקידום אתרים "שקיפות עם הלקוח" הוא חלק בלתי נפרד, וכדאי לבדוק אותו בהתאם.

כדאי לבדוק דרך לקוחות קודמים כמה החברה משוחחת עימם, מעדכנת אותם על הפרויקט, ושולחת דוחות חודשיים באופן אוטומטי.

השקיפות חשובה, כדאי לדעת היכן ואיפה אנחנו עומדים, איזה עבודה התבצעה החודש, וכמה מאמצים הושקעו בפרויקט שלנו.

4. רקע והיסטוריה אודות החברה

הרבה מאוד לקוחות לא מייחסים חשיבות לפרמטר זה, ובעקבות המצב, הם נאלצים לעבור חברה או להיות מאוכזבים.

לכן, בעת הבחירה, כדאי לבדוק מי היא בדיוק החברה, קצת אודותיה, ובעיקר לבדוק את הרקע שלה וההיסטוריה בצורה קפדנית.

ניתן לבדוק אודותיה ואודות פעולותיה ברשתות החברתיות, לשאול לקוחות פעילים או לשעבר כמה היא טובה, ודרכים נוספים.

בקיצור, בדיקת הרקע, ההיסטוריה, והמידע אודות החברה הם חיוניים לבחירה הסופית.

5. דוח ראשוני אודות מצב האתר

בחירת שירות או חברה לקידום אתרים היא אף פעם לא קלה. במהלך החיפושים וההמלצות, ייתכן ששמעתם על חברה מומלצת לקידום אתרים, ועדיין כדאי לבדוק כמה היא טובה.

חברה מצליחה ועם שירות טוב תשמח לספק לכם דוח ראשוני ומפורט אודות מצב האתר.

לכן, ובעקבות הנתונים, בקשו ובדקו האם החברה מראה איזה שהם הסתייגויות בנושא, במידה וכן, עברו לחברה הבאה.

דוח ראשוני אודות מצב האתר הוא מאוד חשוב, כך אתם יכולים לדעת באיזה מצב האתר שלכם נמצא, כמה פוטנציאל חבוי בו, ואיך החברה יכולה לעזור לכם.

בין הפרמטרים החשובים ביותר והראשונים שנבדוק מאינסטינקט הגיוני הוא המחיר. אם אתם שמים לב למחירים נמוכים מהרגיל, פשוט ברחו.

חברות חובבניות מציעות שירותי קידום אורגני עם מחירים די נמוכים לעסקים, וכאן מדובר באחד הסימנים הבולטים ביותר.

חברה מקצועית לקידום אתרים תציע לכם מחיר ראוי עבור העבודה שנעשית, לרוב המחירים יהיו בין 2,000-4,000 ₪ עבור קידום אתר תדמית בודד.

לעומת זאת, אם אתם נתקלים במחירים של 500-1,200 ₪ – תחשבו שוב:).

ההמלצה הטובה ביותר שתקבלו מאיתנו הוא לבחון את המקרה, לבחון את הצעת המחיר הסופית, ולוודא באמצעות הפרמטרים שציינו שמדובר בחברה טובה.

באיזה מקרים נצטרך חברה לקידום אתרים

חברה לקידום אתרים מעניקה שירותי אופטימיזציה למנועי החיפוש, בעברית – קידום אורגני.

בתחילה, החברה בוחנת את האתר, כמה עבודה דרושה בהמשך הדרך, וכמה הוא צריך שדרוג מבחינת ה- SEO.

לאחר מכן, החברה בודקת מהם המתחרים בדף הראשון, מהם מילות המפתח לקידום, ורק לאחר מכן מבצעת את תהליך האופטימיזציה – On Site And Off Site.

אז באיזה מקרים נצטרך את עזרתה של חברת קידום SEO? הנה מספר מקרים ותרחישים שבהם נצטרך את שירותיה של החברה:

כאשר נצטרך קידום אורגני לאתר

ישנם הרבה מאוד סיבות ומקרים שבהם נצטרך את החברה.

אחת מהסיבות והתרחישים הכי הגיוניים הוא כאשר נזדקק לקדם את אתר העסק שלנו.

במקרים כאלה, נהיה חייבים מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים שתרוץ על התהליך בכל הכוח.

כשנצטרך שירותי בניית קישורים

במקרים מסוימים, אנשי SEO, ועסקים רבים זקוקים לשירותיו של מקדם אתרים לשם בניית פרופיל קישורים חזק ואיכותי.

בניית קישורים מתבצעים אך ורק ע"י מקדם אתרים מוסמך או חברה לקידום אתרים.

בניית הקישורים צריכה להתבצע בנושאים הקשורים לאתר היעד, לדוגמא: אם האתר שלכם עוסק בשירותי מנעולן, הקישורים יצטרכו להיות באותו הנושא, או לפחות קרובים ככל האפשר.

כאשר קיימים כתבות שליליות ונצטרך ניהול מוניטין

אתרים ובעלי עסקים רבים נתקלים בהסתייגות מצד לקוחות ומתחרים, ולפעמים הדבר מתבטא בכתבות יח"צ שליליות.

במקרים אחרים, אתרי חדשות ופורטלים גדולים עושים כתבות שליליות אודות מקרים שבעל העסק או האתר היה מעורב בהם.

במקרים כאלה, באופן הגיוני, נרצה שהכתבות ייעלמו או לפחות לא יופיעו בתוצאות הראשונות של הדף הראשון.

רוב חברות קידום אתרים מציעה שירותים אלו וניתן להיעזר בשירותיה עבור ניהול מוניטין, ודחיקת התוצאות השליליות.

כשנקדם את האתר לבד ונזדקק מידי פעם ליועץ SEO

הרבה מאוד אנשים נוטים ללמוד קורס לקידום אתרים, וכתוצאה מזאת מעדיפים לקדם את אתרם לבד וללא תלות במקדם אתרים.

במקרים מסוימים, נצטרך מפעם לפעם להתייעץ עם יועץ לקידום אתרים, יועץ SEO מקצועי.

לדוגמא: כאשר האתר לא זז מבחינת קידום, נתקע במיקומים מסוימים, וכל מה שעשינו לא עזר. במקרים כאלה, נזדקק לעצתו הכנה של יועץ SEO בכיר.

אלה הם ארבעת התרחישים האפשריים והנפוצים ביותר שיובילו אותנו לתקשורת עם חברת קידום אתרים. חברת קידום אתרים כאן עבורנו, כאן בשבילנו, ומסייעת בהרבה מאוד מקרים: החל מקניית ובניית קישורים, ועד לייעוץ SEO מקיף לכל מטרה.

לפרטים נוספים והכוונה מקצועית בתחום ה- SEO, דברו איתי

עוד מהבלוג לקידום אתרים

תוכן לאתרי אינטרנט
כתיבת תוכן

חשיבות התוכן לאתרי אינטרנט

במאמר זה נדון בחשיבות התוכן לקידום אתרים, חשיבות התוכן באופן כללי ואיך תוכן איכותי יכול להעלות את אחוזי ההמרה מהאתר שלכם, לשפר את איכות הלידים,

קרא/י עוד»
קידום אתרים מקומי (local seo)
קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים לוקאלי ( Local Seo)

תחום קידום האתרים הוא תחום דינמי שמשתנה כל הזמן. מקדם אתרים מקצועי צריך להיות עם היד על הדופק ולהתאים את העבודה לתנאים המשתנים. מה משתנה?

קרא/י עוד»