קידום אתרי חנות: קידום אתרי סחר באינטרנט

קידום אתרי חנות

תופעת הרכישות ברשת, קניות האון ליין וחנויות האיקומרס כבשה את העולם ב-2020.

כמובן שלקורונה היה חלק גדול בכך, אך גם לפני המגפה, טרנד אתרי החנות והקניות ברשת צבר תאוצה ונגס בעוגת המסחר הרגיל. 

מדי שנה יותר ויותר עסקים לומדים להשתמש בטכנולוגיה, קל מתמיד לפתוח חנות אתר ברשת, אמצעי הסליקה השתפרו, שירותי המשלוח השתפרו וכיום כל עסק יכול לשלוח את תוצרתו כמעט לכל נקודה בעולם.

רוצים לפתוח אתר חנות? יש לכם סיכוי לא קטן להצליח איתו אך רק אם אתם תקדמו אותו כמו שצריך ברשת.

קידום אתרי חנות – לא חייבים להיות אמזון כדי להצליח במכירות ברשת

אמזון היא ספינת הדגל של חנויות האון ליין. 

מחנות ספרים קטנה בניו יורק, ג'ף בזוס, מייסדה והבעלים, הקים אימפריה שחולשת על כל העולם ומוכרת כמעט כל דבר קיים, כשהוא הופך לאיש העשיר בתבל.

אמזון התפתחה מאז מכרה ספרים רגילים ואחר כך קינדלים (ספרים אלקטרוניים) וכיום אפשר לקנות דרכה כמעט כל פריט שיש.

מאז החברה הוסיפה שירותים, צמחה והפכה לאחת החברות הגדולות בעולם כשהיא לא מפסיקה לחדש בתחומי הטכנולוגיה עם שירותי הענן שלה, שירותי הטלוויזיה ועוד. 

אבל צריך לזכור: אמזון התחילה כחנות קטנה לכל דבר ובזכות מכירות האון ליין, שאמנם היו אז בחיתוליהם, צמחה לענק שהיא היום.

כל עסק חייב חנות און ליין – מרום-קידום אתרים

יש דוגמאות נוספות כמו איביי ועלי באבא הסינית ששולטת בחצי השני של העולם ועוד המון דוגמאות. 

בישראל תרבות האון ליין תמיד הייתה חזקה מראשיתה. 

הישראלי למד לאהוב את חנויות הרכש האון לייניות, בהתחלה אי.ביי ואחר כך אמזון וחנויות הרכש הסיניות והוא ורוכש פריטים וסחורות במיליוני דולרים כל שנה.

בשנים האחרונות ובמיוחד בשל הקורונה, עסקים למדו שאפשר ליצור חנות און ליין בקלות ולמכור דרכה את המוצרים 24/7 מסביב לשעון.

יש מגוון פלטפורמות מסחר חדשות וכל עסק יכול להקים אתר חנות בקלות יחסית.

לבדוק לך את האתר בחינם?

התקשרו/סמסו למס' 054-6803636 או השאירו פרטים:

החוכמה היא לא רק להקים את האתר אלא לקדם אותו לאחר מכן, על מנת להגיע לכמה שיותר גולשים ולקוחות. 

האינטרנט השתנה מאז ההתחלה והוא ממשיך להשתנות היום. 

תפקידו של מקדם האתרים להכיר את כל הטכנולוגיות החדשות ואת כל השינויים שגוגל מבצעת בפלטפורמה שלה על מנת להקל על עסקים עם חנויות און ליין.

גוגל בעצמה פנתה לכיוון הזה עם 'גוגל לעסקים' ו'גוגל שופינג' ומקדם אתרים מקצועי חייב לדעת לעבוד איתן.

איך לקדם את אתר החנות של העסק ולראות תוצאות: לידים, הרשמות, מכירות!

היופי בחנות און ליין הוא בכך שהחנות תמיד פתוחה. 24 שעות מסביב לשעון, בכל רגע יכול להיכנס אליה גולש, להוסיף משהו לעגלת הקניות ולרכוש. 

אמנם התחרות גדולה אבל מכיוון שזוהי מגמה עולמית שלא מיצתה את עצמה עדיין, יש מקום לכולם ויש מקום לכל עסק לגדול באמצעות אתר החנות שלו.

יתרון נוסף של אתר חנות הוא בעלויות הנמוכות שהוא מצריך. אין עובדים, אין חנות פיזית ובעל העסק יכול לנצל את המשאבים שלו בפיתוח החנות וקידומה ברשת.

הנה כמה טיפים לכל בעל עסק עם אתר חנות, כיצד לבנות אתר חנות מושך וממיר שיעשה את העבודה כמו שצריך, ישיג תנועה וחשיפה וידע לטפל בגולשים הנכנסים לאתר בצורה מקצועית:

UX ו-UI - חווית המשתמש

ממשק האתר וחוויית המשתמש באתר, הם הדברים החשובים ביותר בכל אתר, על אחת כמה וכמה באתר חנות. 

כל בעל עסק חייב להבין שגם אם המוצר שהוא מוכר נפלא, נהדר ומעולה, אם האתר בהם יוצגו המוצרים לא יהיה נגיש, מעוצב וקל לשימוש, הגולש יוותר עליו ויעבור הלאה. 

בניית אתר חנות לא חייבת להיות עסק מסובך שהריי לא חייבים להכניס הרבה תוכן אלא בעיקר את המוצרים אבל… הזרימה באתר, המעבר בין החלונות, תהליך הרכישה וסיומה, חייבים להיות הכי נעימים ונוחים לגולש, ממש כמו בחנות רגילה ברחוב או בקניון: קודם כל עושים רושם ראשוני על ידי עיצוב יפה ואחר כך הגולש או הקונה הפוטנציאלי, ניגש למדפים ובודק את הסחורה. 

חוויית המשתמש וממשק האתר סופר חשובים ואי אפשר להפחית בחשיבותם.

קידום אתרי חנות

מלאכתו של מקדם אתרים מקצועי במקרה של אתר חנות זה לגרום לאתר להיות בין תוצאות החיפוש הראשונות. 

בפן הזה אין זה שונה מקידום או של כל אתר אחר. בכל זאת יש כמה כלים ושיטות קידום מיוחדות לאתרי חנות שמקדמי אתרים מפעילים.

פנו אליי לייעוץ מקצועי ראשוני ללא עלות לגבי קידום אתר חנות ואשמח לעמוד לרשותכם >>

הנה עוד 9 טיפים ליצירת אתר חנות איכותי שמביא תוצאות:

יש אין סוף לטיפים שאפשר לתת לכל עסק שמקים אתר חנות. תוכלו למצוא מדריכי קידום נוספים וטיפים מקצועיים רבים בתחום השיווק הדיגיטלי, קידום אורגני ועוד באתר – כאן

1. קלות הניווט

אי אפשר להפריז בחשיבות אלמנט זה עבור כל אתר ובמיוחד עבור אתר חנות.

בכל אתר צריך לדעת איך להגיע מנקודה א' לנקודה ב' בקלות ובמהירות. 

מאפיין האתר צריך לבנות תרשים זרימה אחיד וברור, כזה שיאפשר לגולש למצוא את המוצר שבגללו הגיע לאתר, להוסיף אותו לעגלה ולבצע רכישה מהירה ומאובטחת.

2. אבטחת האתר

אלמנט חובה בכל אתר חנות. 

גולש לא ירכוש שום דבר באתר בו רמת האבטחה לא מספקת.

יש כלים טכנולוגיים להבטיח את אבטחת האתר וגם אם ניתן לפרוץ כיום לכל אתר, הגולש צריך לפחות לקבל את הרושם שהאתר מאובטח.

3. מהירות טעינת האתר

חבל לאבד לקוח פוטנציאלי בגלל אתר שלא עולה מהר. 

חשבו על זה: בניתם אתר מדהים שנראה טוב אבל תאבדו תנועה בגלל מהירות טעינה נמוכה. הדגישו זאת בפני בונה האתר שלכם.

4. תוכן ותמונות

אתר חנות 'רזה' מדי, בלי תוכן ובלי תמונות איכותיות ייתן לגולש את התחושה שמדובר באתר לא מספיק איכותי.

המעבר היום הוא לבנות אתרים שהם גם אתרי חנות אבל גם אתרי תוכן לכל דבר.

גולש שמקבל מידע מפורט על המוצר שהוא עומד לרכוש ועל החברה ממנה הוא עומד לרכוש, ירגיש בטוח יותר להשלים את העסקה.

תמונות ברזולוציה גבוהה של המוצר בוודאי יעלו את אחוז ההמרה לעומת תמונת קטנות מדי או מטושטשות.

5. סליקה ומשלוח

על מנת לסיים את תהליך הרכישה כמו שצריך אתם חייבים לבצע סליקה חלקה ולאפשר לגולש לקבל את הסחורה שרכש בקלות ובמהירות.

אלו בין הפרמטרים החשובים ביותר עבור הלקוח ותפקידכם להפוך אותם קלים עבורו.

6. שם המוצר

אחת הטעויות שבעלי אתרי חנות רבים עושים היא לא להשקיע מחשבה בשם המוצר.

הם בונים חנות מושקעת ויפה אבל כשזה מגיע לשמות הפריטים, זה בלגן אחד שלם. 

שמות שמשלבים מספרים או אותיות, שמות עם שגיאות כתיב, שמות לא רלוונטיים למוצר וכדומה. שם המוצר חשוב מאוד והוא חייב להיות קליט, קל להגייה, קל להקשה בסרגל החיפוש באינטרנט וכו'. 

בונוס נוסף עבור שם מוצר קליט ואיכותי הוא היכולת של מקדם האתרים לקדם אותו בצורה אפקטיבית, בין אם משום שהוא מכיל מילת מפתח הקשורה למוצר או מכיוון שקל לכתוב אותו.

7. אסתטיקת האתר

צבע האתר, מבנה האתר, מראה דף הבית, התמונות המשולבות בו ואפילו סוג הפונט וגודלו, כל אלה חשובים ליצירת רושם ראשוני חזק על הגולש.

כמובן שגם לוגו העסק חשוב, שם החברה, הכותרות, התוכן ועוד. 

השקיעו רבות באפיון האתר ובעיצובו ולא תצטערו על כך. הגולש מחליט תוך שניה אחת בלבד האם האתר מוצא חן בעיניו או לא. 

אם הוא לא אהב את מה שראה, גם אם המוצרים שלכם יהיו פגז, הוא יצא החוצה ויעבור הלאה. אם הרושם הראשוני שהוא קיבל מכניסה לאתר שלכם טוב לעומת זאת, הוא יתעמק בתוכן וימשיך לגלוש בו. 

ככל שגולש מסוים נמצא יותר זמן באתר שלכם אתם מרוויחים פעמיים: פעם ראשונה – אולי אותו גולש יהפוך לרוכש ופעם שנייה: האתר שלכם זוכה ל-bounce rate  גבוה כי ככל שגולשים נמצאים יותר זמן באתר, דירוג האתר עולה.

8. עזרים טכניים

מפת חום למשל, תוכנה שמאפשרת לכם לנטר את מתווה הגלישה של כל גולש, לזהות היכן הגולשים התעכבו יותר זמן והיכן פחות וכו'.

ניתוח המסקנות ממפת החום יעזור לכם לבצע אופטימיזציה באתר בנקודות החלשות ולחזק את הנקודות החזקות.

9. אלמנטים שיווקיים

היום יותר מתמיד תחום השיווק מתאחד עם תחום הקידום הדיגיטלי. מה זה אומר? עליכם ללמוד לשלב תמריצים ללקוחות חוזרים למשל, הנעה פעולה לגולשים חדשים, לדעת איזה מוצרים להבליט ובאיזה טכניקה על ידי הבלטת צבע, קו, תחתון, שינוי גודל וכו'.

צריכים קידום אתר חנות שמביא תוצאות? בואו נקבע פגישת עבודה ונבחן את המטרות והתקציב שלכם על מנת ליצור תוכנית קידום אתרים אורגני מקצועית, שתאפשר לאתר שלכם לבלוט ולייצר נוכחות ברשת.

גם אם יש עשרות אתרי חנות אחרים שכבר פועלים בהצלחה, אל תפחדו מהתחרות או מהאתגר והבינו שהעתיד הוא ההווה ואם יש לכם עסק, במוקדם או במאוחר תהיו חייבים אתר חנות מצליח אותו תהיו חייבים לקדם כמו שצריך.

אנחנו כאן בשבילכם! חייגו עכשיו לקביעת פגישת היכרות או השאירו פרטים בדף יצירת הקשר, להתראות ובהצלחה >>

להצעת מחיר מלאו את פרטיכם ונחזור בהקדם
אהבתם? שתפו לחבר!
מרום ענקימרום ענקי, מקדם אתרים משנת 2015, במגוון תחומים.
מרום ענקי, מקדם אתרים משנת 2015, מדבר בפתרונות במטרה להעניק בית דיגיטלי חם ומקצועי לבעלי עסקים ולקדם אותם לשפע כלכלי.

הצטרפו לעמוד הפייסבוק שלנו לפוסטים ממוקדים ועדכונים בעולם השיווק. כתובת המייל של מרום – [email protected]