כתיבת תוכן לאתרים

 "התוכן הוא המלך"

ביטוי נכון, שמסתובב ברחבי הרשת בקרב מקדמי אתרים, קריאטייב, בעלי חנות דיגיטלית, אתרי תדמית ובכללי בעולם שיווק הדיגיטלי הוא – "התוכן הוא המלך", ולא סתם.

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט: השירותים ולמי הם מיועדים

תוכן באיכות גבוהה הוא מרכיב חשוב להצלחה בשיווק הדיגיטלי, אין על זה ספק, במיוחד עבור קידום אתרים אורגני

כתיבת תוכן איכותי היא הדרך לדבר אל קהל היעד שלנו ולהרחיב אותו, במטרה להשפיע על לקוחות.

התוכן מרכיב משמעותי, ובתוכו המון סוגים שונים המשמשים למטרות שונות למשל, תוכן קידומי, תוכן איכותי ושיווקי, תוכן לפוסטים ברשתות חברתיות, תוכן משפטי, תוכן פיננסי ובקיצור, הבנתם כמה רחב העולם.

כמה מילים על סוגי התוכן השונים:

כתיבת מאמרי SEO

כתיבה קלילה ופשוטה שכל מטרתה הוא לתרום לקידום אתרים על ידי שילוב לינקים פנימיים\חיצוניים בזכות שילוב הביטוי המקודם. ההמלצה היא מינימום 500 מילה

מי צריך את זה?

מקדמי אתרים, סוכנויות SEO, חברות גדולות ופרטיים שרוצים לקדם את האתר שלהם\להוסיף תוכן.

מחיר למילה

0.15 אג'.

כתיבה מקצועית

כתיבת תוכן אינפורמטיבי המכיל תשובות לשאלות נפוצות, דרכים ונקודות למחשבה במטרה לתרום לקורא להעשיר את הידע בתחום, להיעזר במידע ולהשתמש בו. יחד עם זאת, כתיבה כזאת גם תורמת לקידום האתר. ההמלצה היא מינימום 800 מילה, בנישות עם תחרות גבוהה 1200 מילה ומעלה.

מי צריך את זה?

מקדמי אתרים, אתרי סחר ואתרי תדמית הרוצים להיות מקיפים בתחומם, חברות גדולות, סוכנויות.

מחיר למילה

0.29 אג'.

סוגים נוספים שדורשים לשון החוק

כתיבת תכנים משפטיים לקידום אתר עריכת דין (כתיבה משפטית)

כתיבה עבור אתרים פיננסיים (כתיבה פיננסית)

מי צריך את זה?

כתיבה מהסוג הזה מצריכה שפה מקצועית רהוטה המשלבת הסדרים, חוקים ומידע מדויק. בדרך כלל התכנים מסופקים על ידי רואי חשבון ועורכי דין (גם מסטודנטים בתחום).

מחיר

המחירים משתנים בכתיבה כזו ומותנים בשיח מקדים

למה לבחור בשירותי כתיבת תוכן לאתרים דרכי ?

מחירון כתיבת תוכן לאתרים

כתיבה מקצועית

0.29 אג' למילה

מאמר של 800 מילה

232 ש"ח

כתיבת מאמרי SEO

0.15 אג' למילה

מאמר של 500 מילה

75 ש"ח

כתיבה למוצרים באתרי סחר

40 ש"ח למוצר

כתיבת פוסטים לרשתות חברתיות

0.40 אג' למילה

מינימום 60 מילים

כתיבה משפטית

0.4 אג' למילה (משתנה)

איפה אפשר למצוא כותב תוכן וטיפים חשובים

אפשר למצוא כותבי תוכן בכל הפלטפורמות בהם מחפשים היום כמעט כל דבר – פייסבוק וגוגל.

כמו כן, ניתן למצוא גם באינדקסים של פרילנסרים כמו אקס פלייס, פייבר וכו'.

כך בוחרים כותב תכנים בצורה הנכונה

ניסיון

חשוב שכותב התוכן שמצאתם יהיה בעל ניסיון, ותכלס גם עדיף בהתחשב בקצב ואיכות הכתיבה. מקובל ורצוי לבקש מס' תכנים (2,3 מאמרים יספיקו) בכדי לקבל קצת מושג על איכות הכתיבה ובעצם לקבל אומדן מוערך לגביו.

בדיקות מקדימות

אתם צריכים מאמר בנושא כלשהו לאתר שלכם? כנסו לאינטרנט ותבדקו מה יש לו להציע. שימו לב על אופן הכתיבה של התכנים שמצאו חן בעיניכם. בעזרתם תוכלו לכוונן את עצמיכם לסוג כותב התוכן.

עלויות

כותב תוכן מקצועי ובעל ניסיון ככל הנראה ידרוש מחיר גבוה, בזכות.

מהבלוג שלי

אנו מספקים כתיבה איכותית עם ערך רב לגולש ולגוגל!

התנהלות נכונה תקל עליכם (תכלס גם על הכותב)

פריסת קלפים

תאמו ציפיות מול כותב התוכן שלכם, תדברו על מה אתם צריכים מבחינת כמות, איכות, זמני אספקה ועלויות.

זמנים (התייעלות אין סופית)

הזמנתם תוכן מהכותב? בקשו צפי. עצם העובדה שקיים צפי עבורכם מצד הכותב, הוא ידאג לספק זאת.

תתארו את ההזמנה

אל תחסכו מתיאור הזמנת התוכן ותהיו מדויקים. "מאמר של 600 מילה, תוך שילוב הביטוי 6 פעמים, כשהכותרת היא בלה בלה…". או: "לציין את שם הלקוח, לכתוב טיפים, לפרט יותר על…". כך יהיה קל יותר לכותב להעביר לכם את מה שאתם מחפשים.

נקודה חשובה היא אנושיות

תנו ביקורת לכותב, לכאן או לכאן, בצורה נעימה. אנחנו תמיד אנשים 😊