חשיבות התוכן לאתרי אינטרנט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

תוכן עיניינים

במאמר זה נדון בחשיבות התוכן לקידום אתרים, חשיבות התוכן באופן כללי ואיך תוכן איכותי יכול להעלות את אחוזי ההמרה מהאתר שלכם, לשפר את איכות הלידים, להגביר את התנועה והחשיפה לאתר, לייצר מכירות ועוד.

תוכן לאתרים

כתיבת תוכן לאתרים – 5 כללי זהב לאופטימיזציית תוכן לאתר

הקלישאה הידועה אומרת שהתוכן הוא המלך, הקיסר, השליט הבלתי מעורער בעולמות הפרסום, השיווק ולמעשה גם בכל שאר העולמות: המשחק, השירה וכדומה ובחיים הרגילים.

העניין הוא שקלישאה הופכת לכזאת רק אם היא נכונה… אז כנראה שזה נכון: התוכן הוא הגורם מס' 1 להצלחה בכל פלטפורמה, על אחת כמה וכמה בפלטפורמה הווירטואלית והדיגיטלית.

אז הנה חמישה טיפים או כללי זהב אם תרצו, איך לייצר תוכן איכותי ומה לעשות איתו באתר, בצורה כזאת שהוא לא רק ינעים, ירתק, ירגש, יצחיק או כל מה שתוכן אמור לעשות לקורא, אלא יעשה את העובדה גם עבור הרובוטים של גוגל ושאר מנועי החיפוש, כך שבכל פעם שהאתר שלכם יסרק על ידי זחלן שכזה, התוכן שלכם יאותת לאלגוריתם הקובע איזה אתר יקודם: "היי תראה, יש לי תוכן סופר איכותי ורלוונטי לגולש באתר שלי, תעלה אותי למעלה.".

כלל זהב מס' 1: מה המסר

לפני שאתם מתחילים לייצר קריאייטיב ותוכן לאתר, שבו עם עצמכם והחליטו ברמה השיווקית הכי בסיסית מה אתם רוצים להגיד.

זה יכול להיות מכירתי או סיפורי, אישי או כללי אבל לפני שאתם מעלים תוכן כלשהוא לאתר, בררו מה המסר ומה המטרה של התוכן: האם זה לגרום לאנשים לעבור ישירות לעגלת הקניות, האם לשלוח אותם לדפים העסקיים שלכם ברשות החברתיות וכו'.

כשאתם יודעים מה המסר, קל יותר לייצר אותו בלי ללכת לאיבוד.

כלל זהב מס' 2: למי אתם פונים

לא פחות חשוב ממה המסר זה לדעת מי קהל היעד שלכם. למי אתם פונים בדיוק.

טירגוט כיום הוא אחד הכלים החזקים והיעילים ביותר למקסם את התוכן ולחסוך בהוצאות מכיוון שכאשר אתם יודעים מי קהל היעד שלכם פחות או יותר: גיל, מגדר, מקום מגורים, תחומי עניין וכדומה, אתם יכולים ליצור תוכן המתאים רק לו ולא לבזבז תקציב על יצירת ושליחת תוכן לקהלים לא רלוונטיים.

כלל זהב מס' 3: מה מייחד אתכם

בעולם הדיגיטלי רווי תכנים, המסרים והעסקים שמנסים בדיוק כמוכם לבלוט ולהתחרות, אתם חייבים לדעת מה מבדל אתכם מאחרים.

מה האלמנט המיוחד שלכם, מה ה-USP שלכם, הצעת המכירה המיוחדת שלכם.

זה לא חייב להיות משהו דרמתי או יוצא דופן במיוחד אבל כדי שהגולש יתחבר לתוכן שלכם ויאהב את התוכן שלכם, אתם צריכים ליצור עבורו סיפור ולגרום לו להבין מי אתם ומה היתרונות של המוצר או השירות שאתם מספקים.

איך תעשו את זה? בעזרת קריאייטיב מנצח.

כלל זהב מס' 4: קריאייטיב

אם שמתם לב, רק עכשיו אנחנו מגיעים לתוכן עצמו ואי אפשר להדגיש פחות את חשיבות השלבים המוקדמים לפני יצירת התוכן המצוינים כאן, אבל עכשיו, אחרי שאנחנו יודעים מה המסר שלנו, למי אנחנו פונים ומה מייחד אותנו, אנחנו יכולים לתרגם את זה לתוכן מעולה לאתר שלנו!

זה המקום והזמן להתפרע, להפליג עם הדמיון ולמצוא רעיונות חדשים איך להעביר את התוכן שלנו בצורה הנגישה והברורה ביותר קודם כל, ואל תשכחו זאת: קודם כל תהיו ברורים אחר כך יצירתיים, ובצורה כזאת שתתפוס את הגולש, תהפנט אותו, תגרום לו להזדהות עם כל מילה שכתבתם ולגרום לו לרצות לשתף את התוכן שלכם, לבצע פעולה כלשהיא בעקבות קריאת התוכן כמו השארת פרטים, רכישה וכו'.

כלל זהב מס' 5: ניצחון טכני

האלמנט החמישי, שרק אם גם הוא יתקיים, כל שאר האלמנטים יבואו לידי ביטוי, זה לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם בונה ומקדם האתר שלכם.

צריך להבין שבסופו של דבר כלים אוטומטיים הם אלו שבודקים את האתרים באינטרנט ויש להם סט חוקים וכללים ברור, מה הופך אתר כלשהוא לאיכותי יותר והתאם לכך איזה אתר יקודם גבוה יותר במנוע החיפוש. 

מקדם האתרים שלכם מכיר את כל החוקים הללו ויודע מה צריך להכין מאחורי הקלעים על מנת שההצגה, האתר שלכם תהיה הכי טובה שאפשר, בלי פשלות טכניות, תוצג ברמה הגבוהה ביותר ותעבור בצורה חלקה מההתחלה ועד הסוף.

איך זה בא לידי ביטוי באתר? ההתחלה היא כניסת הגולש לאתר שלכם ולמעשה עוד הרבה לפני, במפגש הראשון שלו אתכם בשורת תוצאות החיפוש בגוגל, במודעת הפרסום הממומנת שיצרתם על מנת למשוך אותו לאתר או באחד הפוסטים שלכם ברשתות החברתיות ומקדם האתרים המקצועי ידע לבצע מחקר מילות מפתח ולמצוא את הביטויים הרלוונטיים והממירים ביותר לעסק שלכם וידע לשלב אותם בתוכן  בצפיפות האופטימלית, בסדר הנכון ועוד, תוך כדי עמידה בכל הפרמטרים שהרובוטים מציבים לאתרים, על מנת שהצופה בהצגה, הגולש הנכנס לאתר שלכם, ייכנס בתחושה טובה ויצא בתחושה עוד יותר טובה, בין אם על ידי ביצוע קנייה, השארת פרטים, שיתוף האתר שלכם עם חברים וכדומה.

לבדוק לך את האתר בחינם?

התקשרו/סמסו למס' 054-6803636 או השאירו פרטים:

צריכים מקדם אתר כזה? נשמח לעזור. בהצלחה!  

עוד מהבלוג לקידום אתרים

קידום אתרים מקומי (local seo)
קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים לוקאלי ( Local Seo)

תחום קידום האתרים הוא תחום דינמי שמשתנה כל הזמן. מקדם אתרים מקצועי צריך להיות עם היד על הדופק ולהתאים את העבודה לתנאים המשתנים. מה משתנה?

קרא/י עוד»
קידום עורכי דין
קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים לעורכי דין

המשימה לקדם אתר של עורך דין באינטרנט, במיוחד בישראל רווית עורכי הדין, קשה במיוחד. ישראל ידועה במספר הרב של עורכי דין הנמצאים בה, עם יחס גדול

קרא/י עוד»